Jak napsat správný inzerát na pronájem či zaměstnání v salonu?

Všechny situace a povinnosti chceme vyřešit co nejlépe a co nejrychleji. Proto vám ukážeme, jak napsat inzerát, který opravdu zaujme a přiláká pozornost. Vyhněte se těm nejčastěji opakovaným chybám a oslovte ostatní beauty profesionály. Začneme stanovením důležitých informací, které ve vašem inzerátu nesmí chybět.

Důležité dotazy, které si zodpovězte před sepsáním inzerátu:

  • Co hledáte či nabízíte
  • Komu je inzerát určen - jednotlivci či salonu
  • Jaká je vaše nabídka
  • Cena (jsou v ní zahrnuty náklady na energie, služby, dodání, dodatečné náklady)
  • Upřesnění polohy (hlavně u pronájmu či zaměstnání)
  • Je nabídka/poptávka zaměřena pouze na určitou lokalitu nebo celou ČR?
  • Zkušenosti - vyžadujete speciální dovednosti, nebo uchazeče zaučíte?
  • Klientela - stačí částečná klientela, nebo máte dostatek vlastních klientů?
  • Jedná se o náhradu za kolegu nebo je místo nově vytvořené?
  • Představte se - je salon zavedený nebo nově otevřený?
  • Značky - s jakými produkty pracujete?
  • Dostupnost - je salon v blízkosti MHD nebo nabízí parkování?
  • Kontakt - jak vás mají zájemci oslovit - pouze telefonicky, sms nebo e-mailem?
  • Máte k dispozici dostatek kvalitních fotografií? Zvlášť u prostor a produktů jistě poslouží profesionální foto.

Zaujměte nadpisem

Potencionální kupec i pracovník jako první uvidí nadpis inzerátu, který musí upoutat pozornost a stručně, výstižně a pravdivě popisovat nabízené zboží, službu či pracovní pozici. Nepoužívejte nadměrně velká písmena a znaky. Zaznít by měla přesná informace, co a kde nabízíte a nejčastěji hledané slovní obraty. Uživatelé hledají nabídky a poptávky přes internetové vyhledávače jako je Seznam a Google.

Text inzerátu

V textu inzerátu popište nabízený prostor nebo pracovní pozici. Čím více informací i podrobností uvedete, tím lépe. Nemá smysl klamat, zatajovat pravý stav nabízeného prostoru, zboží, služby či pracovní pozice, jinak se vzájemně s potencionálními zájemci okrádáte o čas. Vžijte se do role kupujícího nebo uchazeče o danou pozici. Text inzerátu je reklamním
sdělením. Přesvědčte zájemce, že je váš inzerát nejlepší. Vyvarujte se gramatických a pravopisných chyb, ať působíte důvěryhodně.

Fotografie k inzerátu a uvedení ceny

Kvalitní fotografie jsou nezbytnou součástí inzerátů, proto je přiložte k inzerci. Jedna pěkná fotografie totiž vydá za tisíc slov. Hlavní fotografie by měla být co nejvíce výstižná a zobrazit celou nabízenou věc. V dalších fotografiích doplňte objekt z různých úhlů a zaměřte se i na detaily. Dodáte tak inzerátu na důvěryhodnosti. Pokud se jedná o nabídku, uveďte cenu. Se zjišťováním se mnoho lidí neobtěžuje a inzerát přeskočí. Pokud si nejste cenou jisti, prohlédněte si podobné inzeráty.

Kontaktní údaje a sdílení inzerátu

Nezapomeňte přidat kontaktní údaje, ať vás zájemce může ihned oslovit. Důležité je i sdílení inzerátu na sociálních sítích. Pokud inzerujete na našich webech, každý váš inzerát automaticky přidáme do skupiny Inzerce pro salony krásy na Facebooku. Ideální je inzerát sdílet na vašem profilu. Oslovíte více uživatelů a zvýšíte šanci na rychlé obsazení pracovního místa, pronajmutí prostor nebo prodeje vybavení.

Všechny tyto informace jsou důležité a ušetří vám spoustu opakujících se dotazů od potenciálních zájemců.

Tak co, jste připraveni přidat svůj inzerát na speciálním webu pro profesionály?