Než tak učiníte, poskytněte na svému profilu zaujímavé příspěvky:
- videa o tipech na péči o vlasy a pleť,
- informace o kosmetice, se kterou pracujete
- představte váš tým a specializace kolegyň
- s jakými potížemi dokážete klientům pomoci
- úspěchy salonu na profesních soutěžích
- příběhy s dobrým koncem - návštěva klientky a řešení jejího problému - "před a po"
- recenze spokojených klientů
Náš TIP:Jak na to, aby sociální sítě pracovaly pro vás?
Získáte tak postupně lokální fanoušky, na které budete později cílit propagaci.
Pokud se rozhodnete investovat do reklamy na Facebooku, vyberte své cílové publikum:
- Zahrňte všechny své lajky (pouze 5-10% z vašich lajků dostane příspěvek organicky do svého zdroje).
- Nastavte denní rozpočet nebo rozpočet kampaně. Později jej můžete kdykoli zvýšit, proto začněte opatrně.
- Dále vyberte svou polohu a okruh. Pokud váš salon sídlí v malém městě, pak je asi 4 až 5 km rádius v pořádku, ale ve velkém městě musíte být mnohem přesnější
- Přemýšlejte o věku a pohlaví - pamatujte, že vaším klíčovým publikem jsou ženy, přítelkyně či manželky.
- A nakonec výsledky pečlivě změřte, abyste zjistili, zda dosahujete správných výsledků a dobré návratnosti investic (ROI)
Sledujte ty nejzajímavější beauty salony a značky na Instagramu nebo Facebooku, aby vám neunikla žádná z novinek.