Zejména pokud jde o šíření povědomí o značce a poptávky po vaší konkrétní službě/produktu, je Zuckerbergova citace správná:
Nic nepřitáhne dav víc než dav
To je důvod, proč být uveden ve správných B2B katalozích bylo vždy tak důležité. A to nejen pro digitální marketing. Již od dob Zlatých stránek je důležité ukazovat, kde vaši koncoví zákazníci dělají svá konečná rozhodnutí. Katalogy jsou často místem, kde uživatelé vyhledávačů provádějí svůj konkurenční výzkum, aby zjistili, která společnost má nejlepší recenze a nejvíce důkazů za jejich prohlášeními.
Neinvestujte svůj digitální rozpočet (nebo své ego) do snahy zlepšit svou viditelnost pro Google. Rozvíjejte svou značku tam, kde ji vaši koncoví zákazníci hledají – i když nejsou tak grandiózní jako hodnocení na první stránce. Na rozdíl od zaslepené optimalizace marnostných metrik takto můžete rozvíjet metriky, jako je ROI – na čem záleží.
4 důvody, proč být vidět na B2Beauty.cz?
1. B2Beauty je užitečným nástrojem pro firmy, které se snaží expandovat do nových trhů a posílit svou pozici na trhu. B2Beauty umožňuje firmám prezentovat své produkty a služby na jednom místě, což pomáhá zákazníkům lépe porozumět nabídce a snadno se orientovat.
2. B2Beauty je také užitečným nástrojem pro firmy, které se snaží zvýšit povědomí o své značce na trhu. Pomáháme zvýšit znalost značky a služeb, které nabízíte, a posílit její pozici na trhu. Umožňujeme firmám udržovat si náskok nad konkurencí. B2Beauty může také pomoci společnosti získat nové zákazníky a přilákat pozornost investorů.
3. Díky B2Beauty mohou společnosti vystavovat své produkty a služby na jednom místě, což zrychluje proces objednávky zákazníkům. Umožňují zákazníkům prohlížet a porovnávat produkty a služby a získat potřebné informace pro rozhodování. To může pomoci snížit náklady na marketing a prodej a také zvýšit produktivitu.
4. Na B2beauty prezentujete vaše kurzy, důležité události, prezentace a školení či workshopy, které by beauty komunitě neměli uniknout. K vyhledávání toho správného kurzu je určena pokročilá filtrace a následně možnosť objednání kurzu.